Reklamacije
U slučaju da proizvod sadrži neki nedostatak Vašu reklamaciju ćemo rešiti u najkraćem mogućem roku.
U tom slučaju molimo Vas da nas kontaktirate na sledeći način:
Pošaljite nam informacije s brojem porudžbine ili Vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije na: info@mumka.rs ili nas kontaktirajte putem tel. 063/311-037 (9-17h radnim danima).
Na osnovu opisa reklamacije, odgovorićemo Vam da li se:
- može izvršiti zamena za novi proizvod;
- može vratiti novac;
- može naći neko drugo adekvatno rešenje;
U slučajevima kad se neispravan proizvod može zameniti ili kada se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo kurirsku službu koja preuzima reklamirani proizvod i vraća ga u naš magacin. Kada nam proizvod stigne nazad, šaljemo Vam obaveštenje da smo poslali zamenski proizvod ili vratili novac na Vaš račun. Povrat novca ili zamena za novi proizvod biće urađena u roku od 15 dana.
Reklamacija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.
Reklamacije na oštećenje u transportu
Veoma je važno da sva oštećenja prilikom transporta, vidjliva na pakovanju, na licu mesta prijavite kuriru koji Vam isporučuje robu. U tom slučaju kada transportna kutija značajno oštećena a samim tim i proizvod odbijte prijem pošiljke i odmah nas obavestite, pozivom na broj 063/311-037 ili putem email-a info@mumka.rs.
Ukoliko ste oštećenje primetili kasnije dužni ste da to prijavite u roku od 24h od prijema robe.
Dakle, kada uočite takvo oštećenje, nemojte potpisati prijem pošiljke već zamolite kurira da Vas sačeka dok proverite da li oštećenje na pakovanju uslovilo i oštećenje samog proizvoda ili gubitak delova. Ukoliko proizvod nije oštećen, i svi delovi su na broju, preuzmite pošiljku.
Reklamacije na podatke ili pogrešnu vrstu robe
Za slučaj da ste primili pošiljku koja na odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke kontaktirate na email info@mumka.rs ili na tel. 063/311-037 i opišete kakav problem imate Ili preuzmete reklamacioni list sa linka na kraju ovog teksta, popunite ga i sa robom pošaljete na našu adresu.
U najkraćem mogućem roku, odgovorćemo Vam na izjavljenu reklamaciju elektronskim putem (email) tako što ćemo potvrditi prijem reklamacije, odnosno saopštiti broj pod kojim je zavedena Vaša reklamacija u evidenciji primljenih reklamacija i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za odgovor na reklamaciju je 8 dana a za rešavanje reklamacije je 15 dana od trenutka prijave iste.
Preuzmite Reklamacioni list OVDE.